7. اعیاد و مناسبت‏ها

اولین عید 23 اردیبهشت 91 بود، روز زن که تو برام این گردنبند خوشگلو خریدی که گوشوارشم از قبل داشتم و یه ست زیبا شد.

دومین عید 29 خرداد 91  مبعث حضرت رسول بود که برام ربع سکه هدیه آوردی.

 سومین عید 16 تیر 91 نیمه شعبان بود که من تهران نبودم و ماموریت رفته بودم عسلویه، یک هفته بعد از اون برام یه دستبند خیلی خوشگل خریدی.

چهارمین عید 5 آبان 91 عید قربان بود که برام کارت هدیه 200000 تومانی هدیه آوردی، شب قبل از اونم کنسرت یگانه بودیم.

جمله روی کارت هدیه‏ات هم، این بود:

در لغتنامه عشق من بی تو یعنی، هیچ

پنجمین عید 13 آبان 91 عید غدیر بود که خیلی قبلتر از اون من آویز پروانه‏ ایی خوشگل دیده بودم و باهام برای سفارشش رفتیم چون برای پولش طلاهای غیر قابل استفاده و چندتا سکه آورده بودم گوشوارشم سفارش دادیم و بعد، برای این عید تو برام اون گوشواره‏ هارو آوردی. کلی اصرار کردی که پول گوشواره‏ هارو بهم بدی ولی من ازت خواستم اون پولو برای سرویسم بذاری چون هر جفتش برای من بود و تو خیلی برام زحمت می‏کشیدی.

 

عید غدیر موناجان هم همراه تو و مادر اومده بود و زحمت کشیده بود و سکه یک گرمی هدیه آورده بود.

 

هدیه 1 دی 91 شب یلدا هم که انگشتر پروانه ‏ایی بود، واسه اینکه بازم پولاتو بیشتر نگه داری برای خریدامون، کارت هدیه ایی که برای عید قربان آورده بودیو گذاشتم و مابقی پولشم تو گذاشتی و  انگشتر پروانه اییو خریدیم.

عید نوروز 91 مادر ربع سکه هدیه داد.

پاگشایی هم اینطور، مادر ربع سکه داد.


ادامه مطلب

[ دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۰۳ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی