22. حس خوبه نازنینم

این ترانه رو همین الان از اینترنت دانلود کردم و دوست دارم همچنان که دارم گوش میکنم به تو تقدیمش کنم، از اون ترانه های ناب رضا صادقیه.

 

از تموم دار دنیا   

عاشقانه مثل رویا

با تو هستم،

با تو می مونم، تا خدا

از تو تا من ساده می‏شم

واسه عشق آماده می‏‏شم

خون تو رگهام

بغض اشک آلوده صدام

شور و شرم با تو بودن

از تو و عشق تو خوندن

واسه من مثل نفس می مونه گلم

خندهات تسکین زخم آلوده دلم

می نویسم لحظه لحظه

با تو بدنامی می ارزه

میشه حتی مرگو حس کرد و خنده زد

حس خوبه نازنینم

از تو من عاشق ترینم

میشه با دستات پلی به آینده زد

ریتم تند نبض لحظه هام

از تو معنا داره خنده هام

من صدام از قصه ی عشقم با تو خوند

غربت و تنهایی و غم

تو بخوای دنیامو میدم

مگه میشه بی تو موندو باز زنده موند

می نویسم لحظه لحظه

با تو بدنامی می ارزه

میشه حتی مرگو حس کرد و خنده زد

حس خوبه نازنینم 

از تو من عاشق ترینم

میشه با دستات پلی به آینده زد


ادامه مطلب

[ جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی