24. خدایا پیشم بمون

خدایا نمی‏دونم چرا تشویش و اضطراب می‏شم.

هرچی روزها می‏گذره و به خرداد نزدیکتر میشم، دلهره‏ ها و نگرانی‏ ها هم بیشتر میشه.

خدایا میدونم، مطمئنم که کنارمی مثل همیشه.

تو همیشه پیشم بودی و نذاشتی...

تو کمکم کردی که رشته ایی رو که دوست دارم تو بهترین دانشگاهی که این رشته ارائه می‏شد بخونم.

تو کمکم کردی که به واسطه علم و دانشم و با همت و تلاش خودم جاهای بزرگیو تو کارم تجربه کنم.

تو کمکم کردی که در جایی که آرزوشو داشتم استخدام شم.

میدونم که بازم مثل همیشه مثل همه روزای عمرم کنارم می مونی تا روزهای خرداد هم به خیر و خوشی بگذره.

چشمام به آسمونته نمیخوام نگام به زمین بیافته وقتی به پایین نگاه می‏ کنم دلم خیلی آشوب میشه.

[ يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی