124. تولد 1 سالگی امیرعلی عزیز

امروز به نام امیرعلی و به کام عمو مسعود بود، زودتر از شرکت زدم بیرون و با پول آکورد و پس ‏اندازی که داشتم از مه تل یه گوشی آیفون 5s برای مسعود خریدم. راستش فکر کنم خودم خیلی بیشتر از مسعود ناراحت بودم و اصلا از گوشی که دستش می‏گرفت راضی نبودم.

خونه که اومدم گوشی رو کادو کردم و وقتی مسعود خواب بود گذاشتم کنار بالشتش. وقتی بیدار شدخیلی ذوق کرد و خوشحال شد و البته قول داد مطابق با قوانین و مقرراتی که من جاری میکنم ازش استفاده کنه.

بعداز اون به مناسبت اولین سال تولد امیرعلی براش یه وبلاگ درست کردم تا مامان و باباش خاطرات کودکیشو اونجا براش ثبت کنن و امیرعلی بعدها از خوندنش لذت ببره.

من و مسعود تلفنی تولدشو تبریک گفتیم و عکسی رو هم که هفته پیشش ازش گرفته بودیم به همراه تبریک تولدش در وبلاگش گذاشتیم.

امیرعلی عزیز همیشه شاد و سلامت باشی.


[ سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی