171. سی‏ امین ماهگرد حلقه هامون

دیشب ازت پرسیدم: امروز چندمه؟

واسه تولد آرمین سوال می‏کردم که یادمون نره تبریک بگیم.

گفتی دهم.

بعد پشتش سریع گفتی آخ آخ قسطامو ندادم.

همین طور که داشتم نگات می‏کردم خندیدی گفتی آهان راستی ماهگرد حلقه هامون هم مبارک.

خدایی خیلی باحالی... این قسطای تو تموم شه من تازه میفهمم زندگی یعنی چی، انقدر که به قسطا و تاریخ سررسیدشون فکر می‏کنی به هیچ چیز و هیچ‏کس فکر نمی‏کنی.

هر روز که می‏گذره بیشتر عاشقت میشم.

همسر مهربونم دوست دارم.

مرسی که به خاطر من تلاش می‏کنی.

مرسی که به دل من راه میای و خیلی از حد و مرزاتو تغییر میدی تا من خوشحال باشم. 

[ يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ق.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی