174. روز دختر 94

مهربانم، روزت مبارک.

امروز به نام توست.

برای تو.

و من چون همیشه روزهایم، برایت سلامتی، موفقیت، سعادت، پاکی و قلبی مملو از عشق و آرامش آرزو کردم.

روزت مبارک دردانه دختر زندگیم.

غزل نازنینم از وقتی هستی زندگیم رنگ و بوی دیگه داره، عشقت و محبتت قند تو دلم آب میکنه. همه خاطرات برام شیرینه.

اون موقع ها کلی تلاش میکردم که فقط به من بگی خاله کلی زمان می‏ذاشتم تا بهت یاد بدم خاله کیه و تهش به این برسم که فقط من خالتم و تو در نهایت دستاتو میزدی به کمرتو تو صورتم زل میزدی و میگفتی نخیر خاله شعله هم خالمه و حسابی لجمو در می‏آوردی.

اما حالا روز به روز که می‏گذره وابستگی ما به هم بیشتر و بیشتر میشه. تو دیگه فقط منو خاله می‏دونی، من هر نظری میدم میگی منم با همین که خاله گفت موافقم و مامانی حرص میخوره که نظر خودتو داشته باشی و میگی خاله الگو خانوم منه.

رشته و کارمو دوست داری و میخوای مثل من باشی و من عشق میکنم با همه حالات و تمایلاتت.

وقتی موفقیتتو تو شنا می‏بینم، وقتی خانمی و نحابتتو می‏بینم خداروشکر می‏کنم به خاطر وجود تو.

عشق خاله، بی نهایت دوست دارم.

تلفنی به غزل تبریک گفتم و قرار گداشتیم یه عینک شنای arena به مناسبت امروز براش هدیه بخرم.


ادامه مطلب

[ يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ق.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی