175. سفر به سر زمین برجها- پارت 2

بالاخره بعد از کلی پیگیری و زنگ زدن‏های متوالی به آژانس و استرس بیخودی که نکنه ویزا نیاد، هتل CONFIRM نشه، پرواز راه نده، آژانس کلاهبردار نباشه و ... ویزا، وچر هتل و بلیط های پرواز دستم رسید و تاحدود زیادی نگرانیهام برطرف شد. 

دیروز از برنامه ورزش شرکت استفاد نکردم و برای اینکه به کارهای نزدیک ممیزی برسم همین ساعاتو مرخصی گرفتم، اول در بانک ملی سر بلوار، بدون معطلی و با سفارش همکار مالی شرکت عوارض خروج از کشور که به ازای هر نفر 75000 تومان بود رو پرداخت کردم وبعد هم رفتم دنبال گرفتن ارز سیاحتی.

بعد از یه دلخوری به خاطر انجام نشدن کارم در بانک و اعتراض گونه‏ای به مسئول مالی شرکت و پیگیری ایشون، آقای رئیس و معاون صندوق که برای کنترل ATMها به شرکت اومده بودن دوباره منو با خودشون بردن و در اندک زمانی همه کارها به خوبی انجام شد و با حواله ارزهای مسافرتی از بانک خارج شدم و اتفاقا چون روز شانسم بود با همکارای شرکت که برای گرفتن وام به بانک اومده بودن به شرکت برگشتم.

اینم از اتفاقای جالب و البته نادر دیروز که اندر احوالات سفر رخ داد.

به قول آقای... کدوم بانکی چنین خدماتی داره با ماشین شاسی بلند رئیس بانک میان مشتری رو از محل کار میبرن بانک و کار بانکیشو انجام میدن.

دیروز کلی سر این اتفاق خندیدیم.



[ سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۸ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی