219.بهشت من

خدایا شکرت.

به خاطر همه لطفی که نو بزنگاه های زندگی به من داشتی، شکرت به خاطر همه توجه و مهربانیت به من.

شکرت که همیشه تو لحظات حساس چاره سازم میشی.

ازت ممنونم به خاطر این فرصت.

 به موقع بود همه چی، باز قلب بابا کم توان شده بود به خاطر این اتفاقات اخیر و بیشتر از همه اونها رفتن عزیز که شوک بزرگی برای همه ما بود.

اما به موقع رفتیم دکتر، از قبل برای اسفند وقت گرفته بودم. دکتر، بعد از ویزیت آبان گفت شش ماهه دیگه اما من برای چهارماه بعد دوباره وقت گرفتم و خدا خواست تا اتفاق بدی پیش نیاد و دوشنبه به اصرار من رفتیم برای ویزیت.

این روزها سخت گذشت، سخت تر از همیشه، اکو قلب بابا، کابوس لحظه لحظه هام شد.

اما بازهم خداروشکر، برای فرصت بهبود.

خدایا شکرت.

صدای بابا، صدای مامان و توفیق خدمت بهشون بهشت منه، خدایا شکرت.

خدای خوبم ازت میخوام سایه بابا و مامان همیشه بالای سرم باشه، همیشه سالم و سلامت باشن و قلب مهربونشون پر قدرت بتپه.


ادامه مطلب

[ پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی