222. خبرهای خوب

بهترین اتفاق امروز...

یه روزایی تعدادمون خیلی کم بود، 3 یا 4 نفر، من که اومدم 70 یا 80 نفر و حالا امروز با مدیریت خوب مهندس ... شدیم یه جامعه تقریبا 400 نفری در دل شرکت پرافتخار ...
هر کدوم از ما با رسالتی که داریم در گوشه ای از این مرز و بوم در تلاشیم تا همه سلامت به خونه هاشون برگردن.

و من لحظه لحظه زندگیم خدا رو شکر کردم به خاطر حضور در این مجموعه، به خاطر توانایی که خدا بهم داد و با تکیه بر بنیه علمی و تجربم تونستم جذب این مجموعه بشم و حالا در آخرین روزهای سال 94 بعد از شش سال خدمت در .... خبرهای خوبی می‏شنوم از برتر شدن و بهتر بودن.

خوندن پیامهای مهندس، زیباترین لحظات امروز رو برام ساخت و خستگی یک روز پرکار از تنم بیرون رفت، خدا رو یکبار دیگه از ته دل شکر کردم به خاطر همه آدمهای خوب اطرافم که ازشون انرژی مثبت میگیرم، کمک میگیرم برای رشد خودم برای ارتقا شرکتم و برای بهتر بودن.

خدای عزیزم شکرت.

[ يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۱ ]

بخش نظرات اين مطلب
مسعود در تاريخ ۰۲ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۸ در مورد اين مطلب گفته:)

تو باعث افتخاری بانوی من :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی