251. عاشقانه هایم تقدیم تو باد

خدا گر ز حکمت ببند دری...

ز رحمت گشاید در دیگری ...

من این روزها خیلی مضطرب و نگران بودم...

و امروز هم که ...

اما امشب هزاران بار خدا را شکر کردم.

به خاطر حضور تو

به خاطر همه مهربانی ها و صبوریهایت

به خاطر درک بی منتهایت 

اینکه تو باشی، اینکه من باشم و هر دو شش دانگ

بقیه چیزها خیلی مهم نیست...

دیر یا زود همه چیز درست می شود.

دوستت دارم همسر عزیزم.

[ شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ق.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی