288. چهارمین سالگرد ازدواج

و امسال سالگرد ازدواج ما متفاوت ترین بود.

تو هم بودی یگانه من.

از قبل برای عکس های بارداری هماهنگ کرده بودم، 15 خرداد و در آستانه چهارمین سالگرد ازدواجمون عکس های سه نفره ما گرفته شد.

این بار جشن ما، سه نفره برگزار شد و بعد هم برای شام رفتیم بیرون.

این روزها مدام خدایم را شکر میکنم به خاطر حضور دردانه ام و عشق بی نظیر بین من و تو.

ایمان دارم زندگی برایمان هر لحظه زیبا و زیباتر خواهد شد.

[ چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی