تولد ساناز 96

دیگه موکدا تاکید داشتم تولدم با چهارشنبه سوری مطلقا برگزار نشه.

خونه وسط، زندگی ریخته و پاشیده، اما تولد گرفتیم تازه همه اومدن خونمون.
مامان و بابا، سارا و غزلی و احمد جان و مادر.
مسعود شامو از بیرون گرفت و بعد از شام هم رفتیم سر مراسم کیک و کادو.
مرسی از همه و بازهم ممنونم از خدای خوبم به خاطر خانواده خوبم، اینکه همشون هستن در کنارم، اینکه از بودنشون دلم قرصه، اینکه برام آرامش به همراه دارند بزرگترین هدیه دنیاست.
 
 البته شرکت هم دیروز تولد اسفندیهارو برگزار کرد و من هم مثل همیشه به نمایندگی از همه اسفندیها شمع فوت کردم و کیک بریدم و کلی آرزوی قشنگ کردم.
 
 
بله و اما تولد خانه ... با کیک و گل و سرویس چشم نظر خوشگل همسرجان و حضور مامان و بابا و سارا و احمد و غزل گل وگلاب.
 
 
خدایا آرزو میکنم تن عزیزانم همیشه سالم باشه و دلشون شاد و جمعمون جمع.
الهی شکر یا رب العالمین.


ادامه مطلب

[ دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی