4. از خواستگاری تا بله برون

یادش بخیر، روزهای زیبای گذشته من و تو

یکشنبه 90/8/8   تماس مادر مسعود برای قرار خواستگاری

پنجشنبه 90/12/4   تماس مامان با مادر مسعود جهت اطلاع از آمادگی ما بعد از اسباب کشی

یکشنبه 90/12/7  تماس مامان مسعود و قرار خواستگاری روز پنجشنبه

پنجشنبه 90/12/11 ۱ روزخواستگاری که البته چون خواستگاری انجام نشد روز آشنایی نام گرفت.

نفرات حاضر: بابا ناصر، مامان مریم، آبجی سارا، احمدآقا و غزل از طرف من

مادر، آقا محمد، مریم جان و آرمین از طرف تو

هدیه: دسته گل زیبا

جمعه 90/12/19 ساعت ۶ جلسه خواستگاری

نفرات حاضر: بابا ناصر، مامان مریم، آبجی سارا، احمدآقا و غزل از طرف من

 مادر،آقا محمد، مریم جان، موناجان، امیرآقا، آرمان و آرمین از طرف تو

هدیه: دسته گل زیبا و شیرینی

جمعه 90/12/26  انجام تحقیقات محلی توسط احمدجان

شنبه 90/12/27  تماس مامان با مادر برای جواب دادن به خواستگاری و قرار بله برون

پنجشنبه 91/01/03  بله برون

نفرات حاضر: بابا ناصر، مامان مریم، آبجی سارا، احمدآقا و غزل از طرف من

 مادر،آقا محمد، مریم جان، موناجان، امیرآقا، آرمان و آرمین از طرف تو

هدیه: یک سبد گل زیبا و شیرینی

مهریه: 500 سکه تمام بهار آزادی و یک سفر حج


من این گلمو خیلی دوست داشتم، انقدر نگهش داشتم که دیگه هیچی ازش نموند.


ادامه مطلب

[ جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۰۵ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی