12. روز پاسداشت مقام زن 91

روز اسفند از ماه اسفند

مطالب این پست با چند روز تاخیر نوشته میشه البته یه جورایی امروزم اسفندگانه با این تفاوت که امروز 5 اسفند تقویم شمسیه و اسفندگان اصلی 5 اسفند تقویم جلالی.

یه عالمه تمرکز کرده بودم از چند روز قبلش که یادم نره، خدا رو شکر یادمم موند فقط یه مشکل کوچیک وجود داشت اونم این بودکه زندگی خوشمزمون یه کم نمکی شده بود قبلش، ولی به هر شکلی بود رفتم خونشون هرچند اولش که گفتم می خوام شب بیام خونتون، کارت دارم، یه کوچولو  اذیت کرد ولی شب که رفتم فهمیدم به مامان مریمم گفته بود مسعود شب میاد یعنی باور داشته که می رفتم حالا شما این وسط فکر کن من نمی‏رفتم، واییییییییی خدای من.

یه خرس بامزه خریدم که از خود سانازم بزرگتر بود دلیلش این بود که چند وقت پیش ساناز گفته بود خیلی دوست دارم یکی از اینا داشته باشم البته خودمم بدم نمیومد یکی باشه که بتونم راحت بهش بگم توپولی تنبلی.  

 

سانازم اسفندگانت مبارک.


ادامه مطلب

[ شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۴۵ ق.ظ ] [ MasouD ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی