19. سال 1392

خدای رحمانم شکرت. ازت ممنونم که به من و همه عزیزانم فرصت دادی تا آغاز یک بهار دیگرو باهم جشن بگیریم.

 سال ۹۱ با همه تلخیها و شیرینیهاش گذشت.

خدایا رحمتتو شاکرم که تو این سال من و خانوادم گذرمون به بیمارستانها نیافتاد، شکرت که تنمون سلامت بود، شکرت که هوامونو داشتی و نذاشتی چیزاییو تجربه کنیم که از صبرمون خارج باشه و ایمانمونو بلرزونه. شکرت که حواست مثل همیشه به ما بود.

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل والنهار

یا محوا الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

خدایا امسال رو هم با نام تو و با دست نیازی که تنها به طرف تو بلنده آغاز میکنیم.

 من و تو امسال با هم آشیانه زیبامونو می‏سازیم و زندگی مشترکمونو آغاز میکنیم.

خداروشکر که تونستیم با هم، به کمک هم و با همدلی تا حالا همه برنامه هامونو پیش ببریم.

خونه کوچیک خوشگلمون رنگ شد، اونم چه رنگ قشنگی.

کاشیاش عوض شد، به به که چقدر دوسش دارم.

کابینتامون جدید و مناسب وسایلمون شد.

گاز و هود خوشگل برای آشپرخونه خریدیم.

باغ زیبا برای عروسیمون انتخاب کردیم.

منم کم کم چیدمان خونمونو شروع میکنم چون زمان همینطور سریع میگذره و روز وصالمون نزدیک و نزدیکتر میشه.


ادامه مطلب

[ پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۰۳ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی