52. شنبه 22 تیرماه ششمین روز ماه عسل

روز ششم حضور در  kl

امروز قرار بود طبق برنامه از mid valley دیدن کنیم و شب هم بریم یه کلاب ایرانی به نام  shisha lounge

ولی خوب هیچ کدوم از اینجاهارو نرفتیم،   صبح خیلی دیر از خواب بیدار شدیم و من برای نوشتن مطالب وبلاگ نشستم سر لپ تاپ. هم سعی کردم مطالب وبلاگو بنویسم و هم عکسارو مرتب کنم و مهمتر از همه سریالهای ماه رمضانو تا اینجا ببینم که برمیگردم تهران عقب نباشم.

می‏خواستیم ناهارو بخوریمو راه بیافتیم که بارون گرفت و برناممون چند ساعت دیگه هم عقب افتاد.

 sogoو BB plaza که از برنامه مونده بودسر زدیم که من از هیچ کدوم از این مراکز خرید خوشم نیومد، خیلی چیپ بودن واسه همین دوباره رفتیم تایمز اسکور و تقریبا دیگه خریدامونو تموم کردیم.

بعدش برگشتیم خونه و از سوپر مارکت بستنی خریدیم و بعد از شام زدیم.

اینم روز ششم.

راستش دیگه دلم تهرانو میخواد.

بابا و مامانمو میخواد.


ادامه مطلب

[ شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۹ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی