89. دوازدهمین ماهگرد حلقه‏هامون

 امروز 11/11 و جشن دوازدهمین ماهگرد حلقه‏هامون

صبح با هم خونه رو جمع کردیم تو رفتی برای خرید و من هم یک ناهار خوشمزه و زیبا درست کردم.

 مادر برامون کیک درست کرد و من با خامه سفید تزئینش کردم چون برای امروز یک کیک سفید میخواستم که مثل زمستون این روزا برفی باشه و هیچ قنادی اینطوری نداشت.

ناهار خوردیم و بعد هم، روزمونو جشن گرفتیم.

حلقه های ست که خریده بودیم دست هم کردیم.

من برای تو و تو برای من

 

شمع فوت کردیم و کیک بریدیم و عکس یادگاری گرفتیم.

و سفر کردیم به رودهن برای یافتن شبی خاطره انگیز با صدای سلطان مشکی

وای که عالی بود رضا صادقی عزیز

با صدای آرامش بخش همیگیش

فوق العاده بود

و سرمست شدم از صدای عشق.

و چون عهد بسته بودم که اون شب به خاطر سالگرد عقدمون حتما با رضا صادقی عکس بگیریم با کلی سماجت و البته به لطف آقای نیک پور عزیز موفق شدیم.

شب زیبای ما...

سالهای زندگی، ماه های عمر، روزها ما منتظرتونیم تا بهتر و زیباتر سپریتون کنیم و شاد و خوشحال کنار هم خوشبختی رو لمس کنیم.

فرداهای زیبا ما انقدر زیبا می‏سازیمتون که همه متعجب بمونن.

خدایا مرسی به خاطر امشب و این حس خوب.

 


ادامه مطلب

[ جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی