107. هدایای تولد

از قبل تصمیم داشتیم برای هدیه تولد گوشی بخریم.

 انتخاب من iphon 5s بود و مسعود هم به هیچ وجه راضی به خرید آیفون نبود و انتخابش LG G2 بود. تو شلوغی‏های قبل از عید وقتی برای خرید گوشی نشد و بعد از اون هم تو تعطیلات عید چندباری به بازار موبایل و نمایندگی مرکزی مه تل سر زدیم که هربار بسته بودن و موفق به خرید نشدیم.

بعد ازتعطیلات هم که بدلیل نایاب شدن آیفون 5S 32 نشد که من گوشی بخرم و واسه همین دیگه گوشی مسعود رو خریدیم و من هم یک هفته بعد گوشی خریدم.

البته من برای مسعود به عنوان هدیه تولد G2 خریدم و مسعود هم برای من به عنوان هدیه تولد IPHONE و اینطوری شد که حدود یکماهی بعد از تولدهامون هدیه‏هامون گرفتیم.


ادامه مطلب

[ يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی