145. تولد 31 سالگی مسعود

امروز تولد مسعود بود.

از قبل باهم قرار گذاشتیم که عصری یه جشن دونفره داشته باشیم.

همیشه تولد ما اسفندیا به استرسهای اسفند اضافه میشه، تو شرایط بهم ریختگی خونه و خانه تکانی و خرید باید آماده باشیم برای جشن تولد.

امروز هم خونه حسابی بهم ریخته بود از صبح درگیر کمدها بودم. بعد از بسته شدن پروژه‏های کاغذ دیواری، پرده و کاشی آشپزخونه که از مهرماه به جریان افتاده بود، تمام این هفته رو هم درگیر مرتب کردن کابینت‏ها و کمدها بودم.

عصری مادر بدحال شد و دیگه بالا پیش ما بود و شب هم که می‏خواستیم بریم بیرون اصرار کردیم تا با ما بیاد.

از قبل در مورد هدیه مسعود تصمیم گرفته بودم و می‏خواستم یک ساعت تیسوت ست ساعت خودم براش بخرم. هرچقدر هم که مسعود مقاومت کرد راضی نشدم.

اول از خیابون پیروزی، مادر کیک تولد مسعود رو خرید و بعد هم از نمایندگی تیسوت هفت حوض ساعت مسعود رو خریدم و رفتیم seven sky.

عکس تولد گرفتیم و بعد ازشام به خونه برگشتیم، مادر هم شب پیش ما بود.

هدیه تولد مسعود

همسر عزیز و مهربونم میلادت مبارک. آرزو میکنم تا همیشه سلامت و سربلند باشی.

[ جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی