184. کلاس شنا

امروز اولین جلسه آموزشی استخر بود، البته اولین جلسه برای من، جلسه پیش با وجود کلی برنامه ریزی برای اینکه تو تایم ورزش جلسه‏ای نباشه که من هم بتونم استفاده کنم در دقایق 90، نامه‏ای از محیط زیست اومد و به دلیل حضور خانم دکتر ابتکار و جلسه اون روز نتونستم برم.
آموزش امروز خیلی‏خوب بود، چون همه با هم بودیم هم خوش گذشت هم خیلی بهتر از کلاس انفرادی و خصوصی تمرین کردم.
به خاطر پارسال که من تو هیچ برنامه ورزشی شرکت نکردم امسال همکارای مهربونم لطف کردن و من رو به عنوان نماینده ورزش خانوم‏ها انتخاب کردن تا یه جورایی مجبور شم حضور داشته باشم و حالا خیلی جدی برنامه آموزش شنا رو برای 6 ماهه دوم سال هدف گذاری کردیم، امیدوارم این برنامه تا پایان سال همینطور خوب پیش بره.
خدای مهربونم ....
درگوشی امروز من با خدا...
الهی آمین.



[ دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی