233. آغاز سال خوب 1395

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

با اشکهایی که دیگه مجال ایستادن نداشتن و جاری شده بودن دعای تحویل سال رو بر سر سفره هفت سین خوندیم.
نوروز آغاز شد با ساعت 8 روز یکم.


حال و هوای عجیب لحظه تحویل سال، لرزه ای که به دل می افته و حس خوب نزدیکی با معبود... و من به نام نامی امام رضا آغاز کردم این سال رو.
سعی کردم کمی آروم بگیرم برای تبریک سال نو به بابا و مامان. اما تلاش من بی فایده بود و گریه به بابا امان نداد و من هم باریدم. فقط در بین اون بغضهای نگه داشته، بابا حسابی برام دعا کرد و گفت ازم خیلی راضیه و این اولین و بهترین عیدی آغاز سالم بود، رضایت بابا.
خدای خوبم امسال رو به تو سپردم. 


ادامه مطلب

[ يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ق.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی