248.ماه خوب میهمانی خدا

تو آمدی ماه میهمانی خدا

و من ...

نمیدانم چرا...

اما سحر که می شود و دعای سحر، افطار که می شود و ربنا... انگار لحظه تحویل سال نوست.

حول حالنا می شود روحم و قلبم و من سبکبال بیشتر از همیشه  تو را به خود و خود را به تو نزدیک احساس می کنم.

 این حالم را خیلی دوست دارم.

حس حضورت آرامم میکند.

یا رب یارب های بعد از نمازها روحم را به آرامش میکشاند... 

و من...

شکر می کنم تو را

به خاطر داشتنت 

به خاطر حضورت

و به خاطر همه رازهایی که از من میشنوی

و به خاطر تمام لحظاتی که تنها و به خودم وا نمیگذاری مرا...

الهی العفو ...


ادامه مطلب

[ سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۵ ب.ظ ] [ sAnAz ]
[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی